уторак, 21. јун 2016.

POSVEĆENO JUTJUB GENERACIJI



Posvećeno jutjub generaciji

Jeste li spremni za ružičaste pramenove u kosi, bob do ramena, neuredne punđe i frizure  #iwokeuplikethis, kao i megapopularan ‘buzz cuts’ - kosu kratko ošišanu električnim brijačem? I da, šiške? Zvuči super fantastično, ali ipak dobro razmislite pre nego što se odlučite na promene! 

Kada sam videla reviju (na jutjubu, naravno) “Hood by Air”, za koju je mejkap artistkinja za MAC Inge Grognard modelima pomoću četkice konturisala lice narandžastom, sivom i zelenom linijom tako da izgledaju kao da su pod svetlom reflektora, nisam ni trepnula. Logično, jer sam se u poslednjih nekoliko godina (zbog prirode posla) nagledala i usvojila toliko raznih smelih poteza četkicom, manje i više poznatih šminkera, da me je zaista teško iznenaditi i zapanjiti. Međutim, kada je reč o trendovima vezanim za kosu, potpuno sam strejt, da ne kažem square (ograničena). Razmišljam ovako: ako nešto zabrljam sa šminkom, uzmem mleko za čišćenje lica ili micelarnu vodu i rešim stvar. Ali, ako se ošišam, ili ne daj bože obojim kosu a ne dopadne mi se uprkos hvalospevu frizera koji me je na tu avanturu nagovorio… Ne! Ne želim ni da razmišljam o tome, a ne preporučujem ni vama ako na mene u ovoj stvari ličite. Zato vam s velikim zadovoljstvom deklamujem sve informacije o ovoj temi koje sam sakupila, pa ukoliko ste željni promena, dobro ih proučite.

BuzzFeed Ego

Hairstyle trendova za ovu sezonu ima više nego što možete da zamislite - ne možete ih nabrojati na prste obe ruke. Ne preterujem, verujte mi na reč: svaki trend ima nekoliko podtrendova. Hoću da kažem, problematika je više nego ozbiljna, jer ove sezone stilisti za kosu odlučili su da nam frizura bude “aksesoar”. Da li da sad napišem: “Jeste li spremni?” Ne mogu, većina žena je po pitanju svoje kose vrlo sujetna, kao i ja, zato obazrivo nastavljam dalje.
Trendove koje sam proučila podelila sam na očekivane i neočekivane. U očekivane ubrajam natural look (duga prirodna - zdrava i sjajna kosa), rep (skupljen na potiljku i temenu), pletenice (sitne, krupne, asimetrične), neuredne i romantične punđe, kao i kosu zakačenu za nakit ili okovratnik. U neočekivane - manga look (ružičaste i neboplave pramenove kao u crtaćima), zatim kike, bob do ramena, frizuru  #iwokeuplikethis, iliti u prevodu, upravo sam ustala, kao i buzz cuts, to jest kratke frizure postignute električnim brijačem (usuđujem se da kažem - obrijane glave). I da, šiške! Ne znam gde bi ih stavila: ono što sam videla na revijama opisala bih kao očekivano-neočekivano. Ups, zamka!

Futuristički vajb Roze kosa na manekenki s roze kožnom jaknom i avangardno dizajniranom ogrlicom na čelu, na reviji za “Louis Vuitton”, zarobila je moje oko, ali ne i moje srce - nikada neću imati roze, a ni neboplavu kosu, možda izvučem samo jedan pramen ovog leta, možda… A šta bih vama sada ovde pametno rekla? U trendu je kosa u bojama duge (manga look) - planirajte je uz street style kombinacije, ali i uz večernje glamurozne toalete! Ako imate smelosti, naravno.

Ne mogu da verujem da je moja neočešljana talasasta kosa poptpuno u trendu! Zahvaljujem dizajnerima za “Marc Jacobs”, “Topshop Unique”, “Rag & Bone” na razumevanju - ne radi se o lenjosti, već o tome da ju je ponekad nemoguće očešljati. Eto kako ja s lakoćom postižem Like a Rock Star Look. Probajte i vi!

Devojke ošišane - obrijane na keca prošetale su pistama za “Givenchy”, “Acne”, “Louis Vuitton”, i to u ultraženstvenim i seksi kreacijama. Iznenađenje! Mada, prijatno: priznajem - izgledaju neverovatno - super stajliš i drsko. Međutim, za takvu transformaciju morate promeniti boju kose (ovde je u pitanju siva) i imati ekscentričan aksesoar, ali i mejkap. Možda i mentalni sklop?! Ne znam, nisam pametna, znači, nisam spremna! Za razliku od manekenki Kris Gotčalk i Rut Bel. Svaka im čast!

Modne kuće ‘Versace’, ‘Prabal Girung’ i ‘Alexander McQueen’ predlažu prirodnu puštenu kosu, a preduslov za takav izgled su zdrave i sjajne vlasi. Ipak, kraljica natural looka je dizajnerka Karolina Erera - njene manekenke imale su bujne nauljene lokne, koje su bukvalno blistale pod reflektorima.


Hm, šiške? Mogu da izgledaju i kul i seksi - pogledajte samo modele s revije Aleksandera Vanga! Možda biste mogli da porazmislite o njima, ili o ultrakratkim i neravnim kakve su se mogle videti na reviji kuće ‘Christopher Kane - preslatke su, i baš su fora, izgledaju kao da je makaze u rukama imala vaša mlađa sestra.

Imate dugu ravnu kosu? Probajte ono što dizajneri brenda ‘Public School’ predlažu uz urbane, kežual autfite. Podignite je u  konjski rep a potom uvijte u pletenicu, kao što je britanska pevačica Šade uradila za spot ‘Smooth Operator’.

Нема коментара:

Постави коментар